Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Po daugiau nei dešimtmetį trukusio planavimo prasidėjo ilgiausio pasaulyje po vandeniu panardinto tunelio tiesimo darbai. Iki 40 m po Baltijos jūra vingiuosiantis tunelis, kurio atidarymas planuojamas 2029 m., sujungs Daniją ir Vokietiją ir ženkliai sutrumpins kelionės tarp šių dviejų šalių laiką, rašo „CNN Travel“.
18 km ilgio tunelis yra vienas didžiausių Europos infrastruktūros projektų, kurio tiesimo darbai atsieis daugiau kaip 7 mlrd. eurų.
Palyginimui, 1993 m. baigtas 50 kilometrų ilgio Lamanšo tunelis, jungiantis Angliją ir Prancūziją, kainavo apie 13 mlrd. eurų. Nors ir ilgesnis nei Fehmarnbeltas, Lamanšo tunelis buvo nutiestas naudojant gręžimo mašiną, o ne panardinant į vandenį iš anksto pagamintas tunelio dalis.
Tunelis bus nutiestas per Fėmarno juostą – sąsiaurį tarp Vokietijos Fėmarno salos ir Danijai priklausančios Lolando salos ir taps alternatyva dabartiniam susisiekimui keltais tarp Rodbio ir Putgardeno, kuriuo kasmet naudojasi milijonai žmonių. Jei keldamiesi keltu užtrunkame apie 45 min., tai tuneliu sugaišime 7 min. traukiniu ir 10 min. automobiliu.
Prie tunelio statybos projekto dirbs iki 2,5 tūkst. žmonių. Tikimasi, kad tikrasis tunelio tiesimas prasidės 2023 m. ir truks apie 3 metus.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną