Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Gyventojų teigimu, neįvardintas privatus investuotojas galėtų savo lėšomis tokį tunelį įrengti ir eksploatuoti, tačiau valdžios institucijos privalo atlikti būtinus planavimo darbus.
Vilniaus Naujininkų seniūnijoje esančios Zuikių ir aplinkinių gatvių gyventojai jau kelis dešimtmečius į mokyklą ir darbovietes yra priversti keliauti vos daugiau nei metro skersmens lietaus kanalizacijos vamzdžiu arba kirsti bėgius tam nepritaikytoje vietoje. Kad tai labai rizikinga, primena šalia bėgių pastatytas kryžius po traukiniui žuvusiai moteriai atminti. Naujininkų ir Vilkpėdės seniūnijas skiria geležinkelio trasa, kuria vyksta intensyvus traukinių eismas, todėl norint pasiekti kitoje bėgių pusėje esančius objektus, automobiliu tenka daryti 14 km ilgio lankstą.
Nors nuo minėto kanalizacijos vamzdžio iki miesto centro tik keli kilometrai, panašu, kad miesto merui ši vieta nėra gerai žinoma. Vienoje žinių laidoje R. Šimašius Zuikių g. gyventojų problemą pakomentavo taip: „Rastas sprendimas, kad šalimais to tunelio, Iešmininkų g. bus pastatytas tikrai normalus praėjimas, požeminė perėja ir tikrai kviečiu vaikus ir suaugusiuosius ant geležinkelio nelaipioti“.
Mero įvardinta Iešmininkų gatvė yra už 5,2 km nuo reportaže rodyto lietaus kanalizacijos vamzdžio. Automobiliu iki jos tektų važiuoti daugiau nei 12 km. Taip pat svarbu paminėti, jog tarp Iešmininkų ir Šaltkalvių gatvių eina visai kita geležinkelio atšaka, todėl perėja šioje vietoje niekaip nepagerins Zuikių, Palionių ir kitų aplinkinių gatvių gyventojų susisiekimo.
Gyventojai viliasi, jog Vyriausybės prašymas atkreips ir aukščiausių miesto vadovų dėmesį į kelis dešimtmečius besitęsiančią problemą.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną