Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Metro patraukli investicija privačiam kapitalui – tai dar kartą patvirtino atvejis Kinijoje. Šalies Nacionalinė plėtros ir reformų komisija patvirtino viešojo ir privačiojo sektorių partnerystės sutartį dėl Hangdžou miesto metropoliteno pirmosios linijos.
Korporacija MTR liepos 17 d. pranešė, kad jos dukterinė įmonė „ MTR Hangzhou Line 1 Investment Co Ltd“ pasirašė kontraktą su „Hangdžou metro grupe“, statančia pirmąją liniją, dėl bendrosios įmonės steigimo, kurios kapitalo 49 proc. sudarys privačios lėšos. Privatus investitorius (MTR) tieks elektronines ir mechanines sistemas bei eksploatuos liniją 25 metus. Pagrindinės sutarties sąlygos buvo sutartos dar 2009 metais.
Rytų Kinijos Džedziango provincijos administracinio centro pirmosios linijos statybų projekto vertė siekia 22 mlrd. juanių (9,7 mlrd. litų). MTR įsipareigojo investuoti 8,3 mlrd. juanių (3,66 mlrd. litų).
48 km ilgio šiaurės–pietų liniją su 31 stotimi ketinama pradėti eksploatuoti šių metų pabaigoje. Tai pirmoji iš aštuonių numatytų linijų, sudarysiančių 278 km ilgio miesto metro tinklą. Linija susideda iš viršžeminių, antžeminių ir požeminių ruožų.
MTR generalinis direktorius Jay Walder teigė, kad jo vadovaujamai korporacijai tai išskirtinis įvykis, kadangi šiuo žingsniu MTR išplėtė savo veiklą į jau trečią Kinijos žemyninėje teritorijoje esantį miestą. MTR taip pat eksploatuoja Pekino ir Šendženo metropolitenus.
Riedmenims gaminti pasirinkta „CSR Nanjing Puzhen” bendrovė išorės ir vidaus dizainą patikėjo sukurti kompanijai “MBD Design”. Traukinių dizainas pasižymi linksmai nuteikiančia „besišypsančia“ priekine dalimi, sukuriančia patrauklumo įspūdį. Viso pirmajai linijai pagaminta 48 šešių vagonų B tipo traukiniai.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną