Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Graikijos sostinėje Atėnuose liepos 26 d. atidaryta nauja 5,5 km ilgio pietinė 2-osios linijos atkarpa su keturiomis stotimis. Ruožas prasideda nuo Aghios Dimitrios stoties ir per Ilioupoli, Alimos, Argyroupoli pasiekia galinę stotį Elliniko rajone.
550 mln. eurų vertės projektas buvo baigtas dar 2011-aisiais., tačiau trasos atidarymas buvo nukeltas dėl tyrimo, pradėto įtarus korupcinius susitarimus.
Pasak Atėnų metropoliteną valdančios įmonės „Attiko Metro“ direktoriaus, kelionė tarp Elliniko rajono ir Syntagma aikštės miesto centre truks 14 min. Dėl naujo ruožo kelionių automobiliais Vouliagmenis prospektu sumažės apie 13 tūkst. per dieną.
Pagal pirminį planą naujoji atkarpa turėjo būti nutiesta virš žemės ant specialių estakadų, tačiau, nerimaudama dėl aukšto triukšmo lygio, „Attiko Metro“ nutraukė konkursą. Antrasis konkursas buvo skelbiamas jau požeminio tipo trasai nutiesti bei įrengti ir 2006 m. pasirašyta sutartis su konsorciumu, sudarytu iš „Aktor“, „Siemens“ ir „Vinci“ kompanijų.
Atėnų metropolitenas, nepaisant šalį krečiančios ekonominės krizės, plečiamas aktyviai. Balandžio 6 d. buvo atidarytas 2-osios linijos 1,2 km ilgio šiaurinis ruožas nuo Agios Antonios metro stoties į Anthoupoli rajoną. „Attiko Metro“ planuoja nauja tramvajaus trasos atkarpą per pietinius priemiesčio rajonus, kuria keleiviai būtų privežami į Argyroupoli metro stotį. Šio projekto konkursą numatytą skelbti metų pabaigoje.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną