Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Autorius Mindaugas Stankovičius
„Eismo brokas“ nagrinėja susisiekimo problemas ne tik Vilniuje. Šį kartą paanalizuosime Mažeikių miesto situaciją.
Mažeikių gyventojai jau daugybę metų kenčia geležinkelio linijos, dalijančios miestą į dvi dalis, nepatogumus. Visos geležinkelio bėgių pervažos yra vieno lygio, todėl, važiuojant traukiniams ir esant uždarytai pervažai, vairuotojams tenka laukti eismo spūstyse. Na, o pėstieji ir dviratininkai, rizikuodami gyvybe, kerta geležinkelio bėgius draudžiamu metu.
Ypač pavojinga vieta susidariusi geležinkelio pervažoje ties Geležinkelio ir Laisvės gatvių sankryža, kur ypač didelis automobilių srautas.
Situacijos planas
Pervaža šioje vietoje dažnai piko metu būna uždaryta ir dėl to nusidriekia automobilių eilės. Kadangi tiek vienoje, tiek kitoje geležinkelio pusėje išsidėstę svarbūs miesto visuomeniniai objektai, žmonėms yra poreikis važiuoti tiek į vieną, tiek į kitą geležinkelio pusę. Tai dar labiau komplikuoja situaciją ir ši pervaža būna itin judri net ir nevažiuojant traukiniams. Tad nereguliuojama gatvių sankryža neišvengiamai užsikemša.
Situacijos sprendimo vilkinimą taip pat lemia ir tai, jog geležinkelio trasa, vedanti iš Mažeikių į Rengę, esančią Latvijoje, buvo demontuota „Lietuvos geležinkelių“, tačiau nauja bėgių linija nebuvo suprojektuota net jau ir prasidėjus demontavimo darbams. Na, o šios linijos rekonstravimas reikš tik dar vieną problemą – jau ir taip problematiškoje situacijoje dar viena pervaža.
Demontuoti bėgiai
Galimas šios probleminės vietos sprendimo būdas yra pavaizduotas žemiau. Čia suprojektuoti du automobilių tuneliai – vienas po esamais geležinkelio bėgiais, kitas po būsimais geležinkelio bėgiais.
Suprojektuotas transporto mazgas
Kiek dar ilgai Mažeikių miesto gyventojams teks kęsti šią absurdišką situaciją, žinant tai, jog Europos Sąjungos struktūriniai fondai galėtų padengti net iki 80% lėšų, reikalingų šiai problemai išspręsti?
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną