Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Balandžio 29 d. Kinijos Hunano provincijos sostinėje Čangša atidaryta nauja metro sistema. Tai jau 19-as miestas žemyninėje Kinijoje, kuriame veikia metropolitenas.
Mieste pradėta eksploatuoti 22,3 km ilgio 2-osios linijos atkarpa su 19 stočių. Trasa prasideda Vančengpo rajone vakaruose, tuomet per Sianjango upę pasiekia Vuji aikštę, kur numatyta bendra stotis su tebestatoma 1-ąja linija, ir tęsiasi į pagrindinę Čangša traukinių stotį. Nuo pagrindinės stoties linija driekiasi pietų kryptimi į Pietinę Čangša stotį ir galiausiai pasibaigia Guangda rajone. Statybos, atsiėjusios apie 1,9 mlrd. dolerių, mieste vyko nuo 2009 m.
Nuo 2010 m. Čangša vykdomos ir 1-osios linijos tarp Šiaurinės tarpmiestinių autobusų stoties ir Šangšuangtang rajono statybos. 2,3 mlrd. eurų kainavusi 23,6 km ilgio trasa su 20 stočių pradės veikti dar šiemet.
Miesto valdžia per ateinančius 25 m. ketina nutiesti dar keturias linijas bei naujus 1-osios ir 2-osios linijos ruožus vakarų ir šiaurės kryptimis. Taip pat iki 2016-ųjų numatyta magnetinės levitacijos traukinio linija sujungti Pietinę Čangša stotį su oro uostu. Šis projektas atsieis 400 mln. eurų.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną