Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Lenkijoje šių metų gegužės 29 dieną prezidentas Bronisław Komorowski inauguravo naują pagrindinį Poznanės Glówny stoties pastatą.
7 mln. eurų kainavęs statinys, iš dalies uždengęs pirmą, antrą ir trečią platformas, buvo projektuojamas ir statomas viešojo ir privačiojo sektoriaus partnerystės (PPP) būdu. PPP sutartis buvo pasirašyta tarp infrastruktūros valdytojo PKP PLK, kuris suteikė sklypą, bei tarp europinio fondo “Europa Fund III” ir kompanijos “TriGranit Holding”, kurie projektą finansavo ir suteikė reikalingą patirtį tokiam projektui įgyvendinti.
6000 kv. metrų pastatas yra pirmasis 164 tūkst. kv. metrų Poznanės miesto centro vystymo projekto etapas. Antruoju etapu iki 2013 m. gruodžio bus baigtas transporto infrastruktūros mazgas ir prekybos centras, kuriuose bus 250 mažmeninės prekybos vietų, autobusų stotis su 19 platformų, dviračių juostos bei 1500 vietų “statyk ir važiuok” automobilių stovėjimo aikštelė. Jos esmė ta, kad gyventojai automobilius palikę aikštelėje, kelionę tęstų viešuoju transportu.
Trečiuoju, numatomu, etapu stoties pastatas būtų plečiamas, įrengiant konferencijų, biuro ir viešbučių patalpas.
“TriGranit Holding” generalinis direktorius teigė, jog “Poznanėje galime išnaudoti savo patirtį verčiant stotis į naujuosius miesto centrus. Patirties mums suteikė Budapešte (WestEnd City Center) ir Liublianoje (Emonika City Center) įgyvendinti projektai”
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną