Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Autorius Valentas Šalkauskas
Vienas „Eismo broko“ skaitytojų pasiūlė mums žvilgterėti į esamą Pylimo gatvės situaciją. Ši gatvė – viena iš Vilniaus senamiesčio arterijų, kuria kasdien naudojasi galybė miestiečių. Vilniaus senamiestyje eismas ganėtinai intensyvus, kadangi čia yra sukoncentruota daugybė darbo vietų, bei miestiečių lankytinų objektų. Tad nenuostabu, kad čia vairuotojai skuba ir yra brangi kiekviena minutė. Na o Vilniui spūstys – įsisenėjusi žaizda, nuo kurios niekaip negalime išsigydyti. Tad jei jau nėra daromi radikalūs pasikeitimai, tai gal bent būtų galima pradėti nuo mažų.
Štai pabandykime paanalizuoti Pylimo gatvę.
Reportažas iš Pylimo gatvės Vilniuje
Pylimo gatvėje visgi yra net keletas vietų, ne iki galo išbaigtų. Tai – dešinieji posūkiai. Šioje gatvėje tas vietas galima greitai, nesunkiai ir labai nebrangiai patobulinti, o efektas būtų jaučiamas. Reikia tiesiog primontuoti prie šviesoforų papildomas sekcijas su žaliomis rodyklėmis, leidžiančiomis pasukti dešinėn degant raudonam šviesoforo signalui. Atlikti dešinįjį posūkį degant raudonam šviesoforo signalui negalima iš šių gatvių: Lydos gatvė, Ligoninės gatvė, Rūdininkų gatvė bei Sodų gatvė. Kitaip tariant, šių gatvių sankryžų šviesoforai neturi papildomų sekcijų.
Štai, pavyzdžiui, iš Lydos gatvės išvažiuojantys automobiliai, norėdami pasukti dešinėn, dažnai yra priversti laukti be reikalo.Tai ypač akivaizdu ne piko metu. Tada automobiliai, degant raudonam šviesoforo signalui, tiesiog stovi, eikvoja savo laiką bei kurą. Todėl būtų galima įrengti papildomą sekciją ir vairuotojai galėtų atlikti manevrą netrukdomi.
Taip yra O taip galetu buti
Kiti pasiūlymai:
Ligoninės gatvės siūlymas
Rūdininkų gatvės siūlymas
Sodų gatvės siūlymas
Ypatingai „skaudus“ Sodų gatvės šviesoforas automobiliams, norintiems pasukti dešinėn, kadangi čia išvis neaišku, ką turime praleisti – Pylimo gatve, atvažiuojant link Halės turgaus, stovi ženklas „įvažiuoti draudžiama“. Tiesa, šis ženklas leidžia maršrutinio transporto eismą, tačiau jo čia beveik nėra. Taigi lieka neaiškios priežastys, kodėl gi šis šviesoforas neturi papildomos sekcijos, leidžiančios sukti dešinėn degant raudonam šviesoforo signalui.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Iš naujųjų kelių šviesoforų įrengimo taisyklių:
76. Lentelę su žalia rodykle galima įrengti tada, kai užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas gerai mato pėsčiuosius, dviratininkus ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs. Matomumas turi būti užtikrintas sustojus prie „Stop“ linijos, kad į dešinę pagal lentelę su žalia rodykle sukančiam vairuotojui dėl nepakankamo matomumo nereikėtų kirsti „Stop“ linijos ir privažiuoti arčiau sankryžos, kur jis turės sustoti ir gali kliudyti pagal žalią signalą skersine kryptimi judančiam eismui.
Ar šitas punktas gali būti užtikrintas visose sankryžose? Aš labai abejoju.