Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Verkių bei Žirmūnų gatvės Vilniuje – reikšmingos ir piko metu ne vieno tūkstančio vairuotojų naudojamos gatvės. Tačiau šių gatvių sankirta, panašu, jog nėra iki galo subalansuota. Šioje vietoje automobilių srautai paskirstomi kelio ženklų. Tačiau ar šis paskirstymas tikrai yra efektyvus?
Situacijos planas
Žirmūnų ir Verkių gatvių sankryžoje kasdien nusidriekia automobilių eilės, kadangi čia gatvės yra per siauros esamam transporto srautui.
Taigi, būtų labai pravartu esamą Žirmūnų ir Verkių gatvių trišalę sankryžą renkonstruoti į žiedinę sankryžą. Žiedinė sankryža prieš šviesoforinę ar nešviesoforinę sankryžą turi labai ryškių pranašumų – ji optimaliai paskirsto transporto srautus bei sumažina incidentų skaičių. Šioje vietoje yra daug neišnaudotos erdvės, tad nebūtų susidurta su jokiomis kliūtimis šiai rekonstrukcijai įvykdyti. Na, o štai kitose Europos šalyse, pavyzdžiui, Lenkijoje, Ispanijoje, yra plačiai paplitęs žiedinių sankryžų naudojimas ir jų projektuojama vis daugiau.
Autorius: Mindaugas Stankovičius
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Ar kas nors, pries įrengiant tą nelemtą sankryžą pabandė skaičiuoti kokius kamščius ji sukels. Nedovanotina. Šią sankryžą kasdien kirsdavau mažiausiai du kartus. Taip, piko metu kartais tekdavo pastovėti Žvalgų gatvėje, bet taip, kaip dabar, kad 14 val. Žirmūnų gatvė užsikimšusi nuo pat Lakūnų gatvės - kažkokia katastrofa. O 18.15val vakar sustojau dar gerokai prieš Šilo tiltą ir iki Žirmūnų galo važiavau apie valandą. Žmonės, atsimerkit, ar jūs bent važiuojat kada ta kryptimi? Kam daryt nesąmones? Kam be reikalo stabdyti eismą???