Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
2014-08-05 filosofo, kultūrologo, rašytojo ir publicisto Vytauto Rubavičiaus dalykinis atsakas Lietuvos prezidentei Daliai Grybauskaitei ir žurnalistui, rašytojui Daliui Stancikui dėl jų klaidingos argumentacijos apie metropoliteno ir Valdovų rūmų palyginimą bei apie korupcijos priežastis Lietuvoje.
www.tiesos.lt
2014-07-31 Dalius Stancikas, Lietuvos prezidentei nepasirašius metro koncesijos įstatymo, reiškia nuogąstavimus, kad statybos būtų panaudotos korupcijai — lėšų švaistymui ir grobstymui.
www.bernardinai.lt
www.tiesos.lt
www.ekspertai.eu
2014 liepos mėn. „Statyba ir architektūra“ (ISSN 0131-9183) 7 nr. Darius Babickas kalbina povandeninio urvo į Neringą (vietoj laivų perkėlos arba tilto) sumanytoją Juozą Zykų, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinį direktorių Arvydą Vaitkų ir Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos vyriausiąją patarėją Rūtą Bakštytę.
www.sa.lt
www.delfi.lt
www.ve.lt
2014-07-17 „Vakarų ekspresas“ (ISSN 1392-7590) 8 psl. Tomas Gukauskas apie inžinieriaus statybininko Juozo Zykaus pasiūlymą Klaipėdą su Smiltyne sujungti povandeniniu urvu.
www.ve.lt
2014-07-15 BNS konferencijoje žiniasklaidai vienas iš įstatymo rengėjų Seimo narys Linas Balsys pranešė, kad Seimas pagaliau priėmė metropoliteno statybos įstatymą. „Pastatytos lengvojo metro linijos prikeltų miesto miegamuosius rajonus aktyviam gyvenimui, panaikintų transporto kamščius, o svarbiausia – pritrauktų ilgalaikes daugiamilijonines investicijas, kurios visam laikui liks Lietuvoje. Šalia metro linijų vyksta sparti miesto plėtra, virš metro stočių statomi ypač reikšmingi statiniai. Metro stočiai suteikto statinio vardo kaina yra keliolika milijonų litų“ — pabrėžė Linas Balsys. Kaip Lietuvos žaliųjų partijos pirmininkas pranešėjas dar pridūrė, kad Vilniaus metropolitenas žymiai pagerintų ir ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes pagrindiniu oro teršėju mūsų šalyje šiandien vis dar išlieka automobilių transportas, pralenkdamas pramonę ir energetiką. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų, todėl tai leistų sumažinti ne tik miesto oro taršą, bet ir automobilių sukeliamą triukšmą.
www.bns.lt
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną