Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Turbūt kiekvienas sostinės vairuotojas galėtų parodyti bent kelias sankryžas, gatves ar jų atkarpas, kur eismo sprendimai prasilenkia su sveiku protu. Vienos iš tokių vietų palydimos vairuotojų keiksmais, kitos atsiperka mažesnėmis ar didesnėmis avarijomis. Paradoksalu, bet dažnos tokių probleminių situacijų išsispręstų vien tik pakeitus kelio ženklus ar ženklinimą, pastačius ar panaikinus šviesoforą, jau nekalbant apie papildomų eismo juostų įrengimą.
Jau šiandien mūsų tinklapyje startuoja nauja rubrika - “Eismo brokas”. Tai rubrika, kuri gvildens minėtąsias eismo problemas ir bandys jas spręsti, žinoma, su skaitytojų pagalba. Visus siūlymus ir pageidavimus schemų ar nuotraukų pavidalu talpinsime ir viešinsime savo puslapyje. Opesnėmis ir įsisenėjusiomis eismo problemomis priversime susidomėti specialistus ir miesto valdžią, taip paskubindami tų problemų sprendimus.
Kviečiame visus, ne tik Vilniečius, fotografuoti, aprašyti ir siųsti mums pasiūlymus, kur ir kaip būtų galima pagerinti transporto ir pėsčiųjų eismą jūsų mieste. Kartu mes galime daugiau.
Autorius Tadas Kavaliauskas
Vilniui spūstys – įsisenėjusi žaizda, nuo kurios niekaip negalime išsigydyti. Tad jei jau nėra daromi radikalūs pasikeitimai, tai gal bent būtų galima pradėti nuo mažų. Šios idėjos paspyrėtas, vienas ištikiaumiausių „Eismo broko“ gerbėjų mums pasiūlė panagrinėti esamą situaciją Žirmūnų ir Kareivių gatvių sankryžoje.
Autorius Dalius Maniušis
Šių dienų Vilniaus miesto viena didžiausių problemų – susisiekimo infrastruktūra. Kasdienės spūstys gatvėse tapo jau įsisenėjusia žaizda, kurią labai sunkiai sekasi gydyti.
Vienas iš tokių miesto skaudulių – Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių sankryža. Čia kasdien nusidriekia didžiulės automobilių eilės, o piko metu ši sankryža tampa ypatingai problematiška.
aut.: Valentas Linkevičius
Spalio 29-oji diena – tai ta diena, kai „pagaliau“ buvo atnaujintas savanorių prospekto ruožas tarp Žemųjų Panerių ir naujojo Lazdynų tilto (esančio virš Savanorių žiedo). Tam tikrose atkarpose pirmąja gatvės juosta vėl leidžiama naudotis tik viešajam transportui.
Autorius Valentas Šalkauskas
Vienas „Eismo broko“ skaitytojų pasiūlė mums žvilgterėti į esamą Pylimo gatvės situaciją. Ši gatvė – viena iš Vilniaus senamiesčio arterijų, kuria kasdien naudojasi galybė miestiečių. Vilniaus senamiestyje eismas ganėtinai intensyvus, kadangi čia yra sukoncentruota daugybė darbo vietų, bei miestiečių lankytinų objektų. Tad nenuostabu, kad čia vairuotojai skuba ir yra brangi kiekviena minutė. Na o Vilniui spūstys – įsisenėjusi žaizda, nuo kurios niekaip negalime išsigydyti. Tad jei jau nėra daromi radikalūs pasikeitimai, tai gal bent būtų galima pradėti nuo mažų.
Štai pabandykime paanalizuoti Pylimo gatvę.
Vilniaus savivaldybės taryba nusprendė, jog Šv. Dvasios gatvė, esanti Vilniaus senamiestyje, privalo būti rekonstruota. Lėšų renovacijai turėjo skirti gatvės gyventojai bei savivaldybė. Be to, savo įnašą žadėjo įnešti ir bendrovė Leidybos centras. Ši gatvė turėjo būti rekonstruota jau 2009-ųjų spalį, tačiau savivaldybės abejingumas miesto infrastruktūros klausimais stebina ir verčia atidėlioti renovacijos planus. Gatvėje grioviai, šiukšlės. „Neįsivaizduoju, kaip čia vilniečiai gyvena“ – stebėjosi Vilniaus vicemeras Stanislovas Šriūbėnas. Viskas, ką savivaldybė iki šiol sugebėjo padaryti, tai jau 2008-ųjų Lapkritį uždrausti eismą šia gatve.
Autorius Mindaugas Stankovičius
Vilniaus mieste esti labai įdomių ir kartais su logika prasilenkiant suprojektuotų gatvių. Vienas mūsų skaitytojų pasiūlė „Eismo brokui“ atvykti į Palangos gatvę.
Situacija šioje gatvėje savotiška. Vienas gatvės kraštas rezervuotas Bulgarijos Respublikos ambasados parkingui, o tuo tarpu kitas kraštas priklauso dviračių takui. Tad vidurinajai gatvės daliai nebedaug pločio ir belieka. Čia automobiliams sunkiai įmanoma prasilenkti net ir užvažiavus ant dviračių tako. Dėl to įvažiavimas ir išvažiavimas iš šios gatvės tampa ganėtinai problematiškas.
Autorius Valentas Šalkauskas
Vis didėjantis autotransporto kiekis Vilniaus mieste kelia vis didesnį vilniečių nepasitenkinimą. Be abejo, kamščių problemą išspręsti yra labai sunku, tačiau yra daugybė vietų, kurios reikalauja labai nedidelio atnaujinimo ir tam tikras transporto srautas judėtų greičiau.
Viena tokių vietų yra Pilaitės ir Laisvės prospektų sankirtoje.
Autorius Mindaugas Stankovičius
„Eismo brokas“ nagrinėja susisiekimo problemas ne tik Vilniuje. Šį kartą paanalizuosime Mažeikių miesto situaciją.
Mažeikių gyventojai jau daugybę metų kenčia geležinkelio linijos, dalijančios miestą į dvi dalis, nepatogumus. Visos geležinkelio bėgių pervažos yra vieno lygio, todėl, važiuojant traukiniams ir esant uždarytai pervažai, vairuotojams tenka laukti eismo spūstyse. Na, o pėstieji ir dviratininkai, rizikuodami gyvybe, kerta geležinkelio bėgius draudžiamu metu.
Ypač pavojinga vieta susidariusi geležinkelio pervažoje ties Geležinkelio ir Laisvės gatvių sankryža, kur ypač didelis automobilių srautas.
Autorius Mindaugas Stankovičius
Vilniuje jau nieko nebestebina vaizdas keliuose, kai vairuotojai savavališkai susispaudžia ir sudaro papildomą eismo juostą, kur jos nėra. Tačiau ar tai yra gerai? Tai – kelių eismo taisyklių pažeidimas.
Tokia situacija neretai įvyksta ir Minties - Žirmūnų gatvių sankirtoje.
Autorius Tadas Kavaliauskas
Antrasis “Eismo brokas”, kurį atradome benagrinėdami Savanorių žiedą – susisiekimas su Laisvės prospekto skirtingomis gatvės pusėmis šalia žiedo ties Eigulių stotele.
Situacijos planas
Vienas mūsų aktyvių skaitytojų Andrius Bleizgys, pasiūlė išanalizuoti Kalvarijų gatvėje esamą situaciją. Iš tiesų Kalvarijų gatvė jau ne vienerius metus yra tikras vilniečių galvos skausmas. Kalvarijų gatvės eismo pralaidumas neatitinka esamo transporto srauto. Dėl to šioje gatvėje piko metu nuolat nusidriekia automobilių eilės. Ypač didelė automobilių grūstis susidaro tarp Ozo ir Ateities gatvių.
aut. Tadas Kavaliauskas
Pirmasis „Eismo brokas“, kurį mums išnagrinėti pasiūlė nuolatinis tinklapio lankytojas, įvažiavimas į Savanorių žiedą iš visai neseniai įrengtos Tūkstantmečio gatvės. Pripažinkime, kad naujasis viadukas sumažino spūstis šioje miesto vietoje ir palengvino situaciją išvažiuojantiems iš miesto, tačiau iki galo eismas šiame transporto mazge liko taip ir neišspręstas.
Transporto mazgas Savanorių – Geležinio vilko ir Tūkstantmečio gatvių sankirtoje
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną