Reply to comment

Aut.: Audronė Gaidimavičienė

Pastarųjų dienų kelių eismo sąlygos kelia vis didesnių problemų vairuotojams. Keliai tapo sunkiai pravažiuojami, o kelininkai vis skundžiasi, kaip sunku jiems tinkamai dirbti savo darbą. Vilniaus gatvėse išbarstytos druskos kiekis yra didžiausias per pastaruosius 10 metų ir jau pasiekė 2/3 žiemos sezonui skirtos normos. Tiesa, kelininkai norėtų išbarstyti dar didesnius druskos kiekius, tačiau ekologinės normos to daryti nebeleidžia.



Štai vakar popiet, 2010 12 20, eismas Vilniaus gatvėse buvo visiškai paralyžiuotas. Nuvažiuoti viešuoju transportu, pavyzdžiui, nuo Žemųjų Panerių iki miesto centro, truko beveik 2 val. Panašios trukmės kelionės buvo ir kitais maršrutais. Be to, dėl slidžios kelio dangos labai išauga eismo įvykių skaičius. Taigi, motorinėmis transporto priemonėmis naudotis šią žiemą ne tik sudėtinga, bet ir pavojinga. Tai aktualu ne tik Vilniuje.

Tuo tarpu, kai visas automobilių eismas sutrikęs, viešasis transportas vėluoja, netgi tarptautinių oro uostų darbas komplikuotas, požeminio transporto eksploatavimas nesusiduria su jokiais rūpesčiais. Dėl to sudėtingomis oro sąlygomis keleiviai kur kas dažniau renkasi metro teikiamas paslaugas. Metropolitenas yra raktas nuo visų vėlavimų, dėl kurių yra nesukuriama dalis BVP, o tai nuostolis ir valstybei, ir mums visiems.

Reply

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"