Reply to comment

Buvęs meras po politines lankas Buvęs meras po politines lankas būtų galėjęs skrajoti pasibalnojęs sparnuotą Pegasą, jeigu Vilniaus bendruomenei būtų pasiūlęs svarstyti ir planuoti Lietuvos sostinei šiuolaikinę visuomeninę transporto priemonę – metropoliteną. Tačiau, matyt, pasitaręs su nepakankamą kompetenciją turinčiais specialistais pavedė „Vilniaus planui“ projektuoti visuomeninio susisiekimo atgyveną – tramvajų. Vaizdžiai tariant, vietoj Pegaso pasirinko kiaulę.

Tramvajus – tai gatvės eismo sistema, veikianti pagal kelių eismo taisykles kartu su kitais eismo dalyviais, o metro yra geležinkelio susisiekimo sistema,todėl jų trasos niekada nesusikirs ir juos galima statyti nepriklausomai viena nuo kito.

Kadangi Lietuva nei metro, nei tramvajui pinigų neturi, tai šiuos abu projektus turėsime siūlyti užsienio investuotojams. Nors tramvajaus sistema įteisinta bendrajame miesto plane, investuotojų antplūdžio nematyti. Metro susidomėta labiau.

Kai premjeras lankėsi parodoje Saragosoje, prie „Metro sąjūdžio“ atstovų išsirikiavo penkių firmų darbuotojai, aktyviai susidomėję šiuo projektu. Dar viena firma atsiuntė savo atstovą į Lietuvą.

Nesielkime kaip šunys ant šieno ir leiskime užsienio investuotojams pakonkuruoti. Kas nori, stato metropoliteną, o kiti tiesia Kalvarijų gatve tramvajaus bėgius – juk vieni kitiems netrukdo. O užsienio investuotojų pinigėliai mums nepakenks. Tegu savo įžvalgumu pakonkuruoja ir politikai. O mes, rinkėjai, pažiūrėsime, kas sėdi ant žirgo, o kas – ant kiaulės.

Reply

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"