Kuveito miestas pristato savo metro tinklą

Vietinė Kuveito miesto valdžia pristato ambicingus savo planus įdiegti 165 km. ilgio metro tinklą. Idėjos pristatymas turėtų būti užbaigtas per kelis artimiausius mėnesius. Kiekvienos linijos statyba bus finansuojama viešojo bei privataus sektorių iniciatyva. Statybos turėtų prasidėti 2009 metų pradžioje, o jas užbaigti tikimasi po penkerių metų. Net 65% viso metro tinklo bus antžeminis, dalis trasu drieksis viadukais, o likusioji po žeme. Visa statybos kaina vertinama daugiau nei 7 mlrd. eurų. Įdiegus metro sistemą tikimasi kasmet pervežti kiek daugiau nei 69 milijonus keleivių.

www.cityrailways.net

I propose not to hold off until you get enough amount of cash to buy goods! You should just get the personal loans or car loan and feel fine

Šaunuoliai Kuveito arabai (nors gal tiksliau persai — lietuvių gentainiai). Bet du jų sprendimai man nepatinka.

1. Per tankiai stotys. Geležinkelis juk turi būti greito tolimo susisiekimo priemonė, o ne varžytis su gatvių autobusais ir mikrikais. Varžantis praras spartą, rentabilumą (dėl nuolatinių įsibėgėjimų ir stabdymų, nespėjus kaip reikiant įsibėgėti) ir išaugins statybos kainą (brangiausiai atsieis stotys).

2. Metropolitenas turi būti uždaras. Atviras praranda daugelį savo privalumų, dėl ko ir statomas. Galima juk kloti visai sekliai, atviruoju būdu, galima užkloti lengvu gaubtu, bet ne atvirai. Atvirai aišku galima, bet tai jau turi būti užmiesčio geležinkelis, atskirais traukiniais, kaip metropoliteno tęsinys.

Sekite mus "Facebook"