Specialistų ir politikų balsas

Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus

Politikai teisę vadovauti []
visuomenei įgija piliečių pasitikėjimu, todėl nevalia ignoruoti visuomenėje užgimstančių idėjų – būtina ne tik jas išklausyti, bet ir pagal galimybes remti.

Ekonomistas
Gitanas Nausėda

Efektyvi susisiekimo []
infrastruktūra – svarbus ekonomikos faktorius. Kelionėje sugaištas laikas jokios vertės nesukuria. Kiekvienas papildomas kilometras, kiekviena sugaišta minutė – tai nuostoliai. VGTU mokslininkai suskaičiavo, kad automobilių spūstyse vilniečiai praranda milijardus, t. y. kelis kartus daugiau nei visas miesto biudžetas, skirtas miesto reikmėms tenkinti. Metropoliteno statyba ir jo veikla žymiai pagyvintų miesto ekonominį gyvenimą.

Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis

Negalima kalbėti []
apie miesto darnią plėtrą, nevystant susisiekimo infrastruktūros. Metropolitenas iš esmės sprendžia susisiekimo problemą, skatina miesto plėtrą ir didina šalia jo esančio nekilnojamojo turto vertę.

VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas

Apsisprendimas statyti []
metropoliteną VGTU būtų tam tikras iššūkis. Mes privalėtume ir galėtume tam tikslui ruošti nacionalinius kadrus. Kaimyninių šalių sostinės tokio tipo statinių įrengimo patirtį įgijo keliais dešimtmečiais anksčiau, todėl mūsų studentai papildomos patirties galėtų įgyti pagal studentų mainų programas.

Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas

Naujovių diegimas []
ūkinėje veikloje neapsieina be mokslininkų pagalbos. Realizuojant metropoliteno projektą, pasireikšti galėtų įvairių sričių Lietuvos mokslininkai.

Filosofas
Vytautas Rubavičius

Metro projektas sustiprina []
Vilniaus, kaip regioninio metropolio didmiesčio, įvaizdį ir kuria tokiam didmiesčiui bei jo žmonėms reikalingą aplinką. Jis pajėgus atlikti svarbią socialinę santalkos funkciją. Tai ne tik planas, bet ir Vilniaus miesto ateities vizija, kurios įgyvendinimas taps visų vilniečių reikalu.

Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis

Iki 2050 metų []
miesteliuose turėtų nelikti naftos produktais varomo transporto. Šiam tikslui numatoma skirti ES finansinę paramą, tačiau ji bus skirta tik tiems miestams, kurių valdžia ir visuomenė bus priėmę sprendimus ir paruošę reikalingą dokumentaciją.

Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis

Kaip socialdemokratas, []
metropoliteno idėjai pritariu dėl šios transporto rūšies populiarumo tarp įvairių socialinių grupių, o kaip medikas – dėl to, kad tai saugus, ekologiškas transportas, pasižymintis komfortiškomis laukimo ir važiavimo sąlygomis.

Seimo narys
Linas Balsys

Dirbdamas žurnalistu, []
domėjausi metropoliteno privalumais. Dabar, vadovaudamas Žaliųjų partijai, matau, kad metropolitenas žymiai pagerintų ekologinę Lietuvos sostinės padėtį, nes 80 proc. oro taršos ir triukšmo sudaro automobilių transportas. Metropolitenu paprastai naudojasi iki 50 proc. miesto gyventojų.

Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas

Tokio stambaus ir []
ilgalaikio projekto kaip metropolitenas įgyvendinimas suaktyvina ir bankų veiklą. Lietuvos bankai, žinoma, finansuos vietines statybines firmas, o stambias užsienio korporacijas finansuos stambūs Europos bankai, tokie, kaip Europos investicijų bankas. Šis bankas gali būti ir kaip investitorius.

Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas

LSA prezidiumas dar []
2008 metais deklaravo paramą metropoliteno idėjos realizavimui, nes tai žymiai pagyvintų šiuo tik pradedanti atsigauti statybos sektorių.

Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys

Lietuvos statybos []
inžinierių sąjunga yra aktyvi metro idėjos rėmėja. Mes dar 2007 m. detaliai išnagrinėjome metropoliteno ir tramvajaus planus ir jų įdiegimo galimybes. Atskleidėme tuos nepatogumus, kuriuos tramvajus sukeltų kelių eismo dalyviams ir išryškinome metropoliteno sistemos privalumus prieš tramvajų.

Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas

Vilniaus metro, o ypač []
jo pirmoji atkarpa Pilaitė–Centras galėtų iš esmės pagyvinti investicinę aplinką šalyje. Lietuvos įmonės į strateginius investuotojus greičiausiai nepretenduotų, bet savo finansiniais resursais galėtų plėtoti pagalbinę metropoliteno infrastruktūrą: depą, parkingus, o taip pat prie metro stočių esančią socialinę infrastruktūrą.

Naujienos
TemaAtsakymaiSukurtaPaskutinis atsakymasrūšiuoti ikona
Metro idėja būsimų žurnalisčių akimis (audio) 0 12 savaičių 1 diena
Justas
n/d
Z. Balčytis apie metro: jeigu pražiopsosime šią iniciatyvą, verslas ir investicijos gali pasitraukti į kitas šalis 0 18 savaičių 4 dienos
Justas
n/d
Metro įstatymo projektą vertins nauja Vyriausybė 0 27 savaitės 1 diena
Justas
n/d
Seimas spręs dėl metro įstatymo priėmimo 0 27 savaitės 4 dienos
Justas
n/d
Seimas po svarstymo pritarė Metro įgyvendinimo įstatymo projektui 0 32 savaitės 2 dienos
Justas
n/d
J. Vanagas. Vilniui – Mozambiko lemtis? 1 34 savaitės 6 dienos
Justas
34 savaitės 5 dienos
Svečias
Vyriausybė pritarė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymo projektui 0 36 savaitės 3 dienos
Justas
n/d
Metro įstatymas skinasi kelią Seime 0 1 metai 5 savaitės
Justas
n/d
R. Šimašius: metro statyboms reikia ruoštis jau šiandien (video) 0 1 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Bendrajame plane turi būti numatytos metro trasos 0 1 metai 10 savaičių
Justas
n/d
Daugiau nei trečdalis DELFI skaitytojų pasisako už metro Vilniuje 0 1 metai 15 savaičių
Justas
n/d
Metro šalininkų remiame šachmatų turnyre geriausias buvo P. H. Nielsen 0 1 metai 15 savaičių
Justas
n/d
Savaitės suvestinė 0 1 metai 22 savaitės
Justas
n/d
Savaitės įvykiai. Šachmatų turnyre varžėsi 12 entuziastų 0 1 metai 22 savaitės
Justas
n/d
Savaitės įvykiai 0 1 metai 24 savaitės
Justas
n/d
Privati iniciatyva Vilniuje statyti metro skinasi kelią 1 1 metai 35 savaitės
Justas
1 metai 31 savaitė
Svečias
Draudimais problemų neišspręsime 0 1 metai 33 savaitės
Justas
n/d
Bus rengiama dar viena Vilniaus susisiekimo gerinimo studija 0 1 metai 49 savaitės
Justas
n/d
Miesto taryba atsižvelgė į „Metro sąjūdžio“ siūlymą atidėti įtartino klausimo svarstymą 0 2 metai 1 savaitė
Justas
n/d
R. Šimašius: Apie jokią beprasmę pinigų švaistyklą a la tramvajus kalba neina 0 2 metai 1 savaitė
Justas
n/d
Tramvajaus idėja mirė – atgimė metro idėja 0 2 metai 2 savaitės
Justas
n/d
„Metro sąjūdžio“ būstinėje svečiavosi LŽS nariai 0 2 metai 7 savaitės
Justas
n/d
Artūras Paulauskas domėjosi metropoliteno panaudojimu civilinei gynybai 0 2 metai 10 savaičių
Justas
n/d
Seime atsinaujino diskusijos dėl metro įstatymo 0 2 metai 13 savaičių
Justas
n/d
Seime susirinkimas dėl metro įstatymo 0 2 metai 13 savaičių
Justas
n/d
R. Šimašiaus vizijoje augantis Vilnius, kuriame bus metro 0 2 metai 15 savaičių
Justas
n/d
Ar po savivaldos rinkimų Vilniuje išmoksime gyventi be priešų? 0 2 metai 15 savaičių
Justas
n/d
Įkūrusi paslaptingą filialą, savivaldybė kloja bėgius tramvajui 0 2 metai 18 savaičių
Justas
n/d
Seime sudaryta grupė metro įstatymo projektui tobulinti 0 2 metai 23 savaitės
Justas
n/d
Dvimiestis ir metropolitenas – neatskiriami 0 2 metai 27 savaitės
Justas
n/d
Metro įstatymui žalia šviesa Seime 0 2 metai 32 savaitės
Justas
n/d
Vilniuje vyksta „Metro sąjūdžio“ informacinės medžiagos dalinimo akcija 0 2 metai 32 savaitės
Justas
n/d
Seime įregistruotas pakoreguotas metropoliteno įstatymas 0 2 metai 36 savaitės
Justas
n/d
P. Gylio kritika Metropoliteno koncesijos įstatymo projektui yra nepagrįsta 0 2 metai 38 savaitės
Justas
n/d
Ekonomikos komitetas lieka prie savo nuomonės: Metropoliteno koncesijos įstatymo projektas yra tinkamas 0 2 metai 40 savaičių
Justas
n/d
Liepos ir rugsėjo mėn. balsavimo rezultatų palyginimas: seimūnų sąmoningumas ženkliai išaugo 0 2 metai 40 savaičių
Justas
n/d
Seimas nepritarė prezidentės veto dėl Metropoliteno koncesijos įstatymo 0 2 metai 41 savaitė
Justas
n/d
Politinio apsisprendimo eiga: prezidentės veto nepagrįstas 0 2 metai 43 savaitės
Justas
n/d
Politinio apsisprendimo eiga: pakartotinio balsavimo belaukiant 0 2 metai 44 savaitės
Justas
n/d
Pagrindinis Seimo komitetas pritarė metropoliteno koncesijos įstatymo projektui 2 3 metai 1 savaitė
Justas
3 metai 1 savaitė
Svečias
Vienas iš patariamųjų komitetų metro koncesijos įstatymui nepritarė 0 3 metai 2 savaitės
Justas
n/d
Seimo Ekonomikos komiteto nariai nemato kliūčių metropoliteno koncesijos įstatymo projektui 0 3 metai 5 savaitės
Justas
n/d
Seimo Finansų ir biudžeto komiteto pirmininkas linkęs pritarti metropoliteno koncesijos įstatymo projektui 0 3 metai 6 savaitės
Justas
n/d
Metropolitenas – didelių energetinių resursų šaltinis 1 3 metai 11 savaičių
Justas
3 metai 10 savaičių
Svečias
Metro Vilniuje - geriausias būdas transporto problemoms spręsti 0 3 metai 13 savaičių
Justas
n/d
Informacija dėl pasirengimo tramvajaus linijos statyboms – žiniasklaidos antis 0 3 metai 23 savaitės
Justas
n/d
Susisiekimo ministerija iš esmės pritaria parlamentarų pateiktam Metropoliteno įstatymui 0 3 metai 27 savaitės
Justas
n/d
Metropolitenas atitinka Susisiekimo ministerijos viziją 0 3 metai 27 savaitės
Justas
n/d
Metropolitenas Vilniuje – neišvengiamybė 2 3 metai 29 savaitės
Justas
3 metai 29 savaitės
Svečias

Sekite mus "Facebook"












Kodėl metro?

Ar žinote, kad...

...tinkamai ir laiku numačius trasas, metro statyba ir eksploatacija yra pigesnė nei tramvajaus.

Draugai

Blog'ai