Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Autorius Mindaugas Stankovičius
Vilniuje jau nieko nebestebina vaizdas keliuose, kai vairuotojai savavališkai susispaudžia ir sudaro papildomą eismo juostą, kur jos nėra. Tačiau ar tai yra gerai? Tai – kelių eismo taisyklių pažeidimas.
Tokia situacija neretai įvyksta ir Minties - Žirmūnų gatvių sankirtoje.
Situacijos planas
Čia atlikti dešinįjį posūkį į Žirmūnų gatvę centro link galima iš pirmosios juostos, o tuo tarpu važiuoti tiesiai į Šilo gatvę taip pat galima iš šios juostos. Be to, šios vietos šviesoforas turi papildomą sekciją dešiniajam posūkiui, tad norintiems pasukti į dešinę yra vienintelis trukdis – automobiliai, norintys važiuoti tiesiai iš šios juostos ir laukiantys, kol jiems užsidegs žalias šviesoforo signalas. Dėl to labai dažnai nutinka, jog vairuotojai „susispaudžia“ ir susidaro dar viena juosta, iš kurios automobiliai suka dešinėn. Dar labiau viską apsunkina tai, jog žalias šviesoforas dega labai trumpai, tad mašinos stengiasi pravažiuoti kuo greičiau, o tai daryti susispaudus nėra saugu.
Automobiliai, sudarantys keturias eismo juostas
Tad kodėl gi negalima šiek tiek praplatinti gatvės ir įrengti papildomą eismo juostą? Juolab kad vietos šiam nedideliam praplatinimui yra. Tuomet vairuotojai galėtų jaustis komfortiškai ir saugiai.
Taip yra
O taip galėtų būti
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
zinau gerai sita sankryza. kas diena stoviu joje ir butent taip kaip rodo video. Is tikro ten reikalinga ketvirta juosta, leidzianti sukti i desine. nereiktu net platint tik supiestu ir vsio