Ответить на комментарий

Metro ideja yra sveikintina, taciau ziurima labai trumparegiskai. 2025m. nacionaliniu oro uostu taps Kauno oro uostas (vilniaus netures kur plestis). vilniu ir Kauna norima sujungti greitaeigiu traukiniu (jau dabar vaziuoja 2 aukstu traukiniai), kuris miestus sujungt turetu per 35min. Taigi vilniuje gyvenantis zmogus, norintis atsidurti oro uoste tures sesti i metro, atvaziaves i gelezinkelio stoti perlipti i greitaeigi traukini, o Kauno gelezinkelio stotyje laukti autobuso ir per kamscius vaziuoti iki oro uosto...
Protingiau ir ekonomiskiau jau dabar planuoti vientisa marsruta Vilnius - Kaunas - Nacionalinis Oro uostas. Pvz. Santariskese ilipes vilnietis metro nuvaziuotu tiesiai i pagrindini salies oro uosta. Atkarpoje nuo Vilniaus gelezinkelio stoties iki Kauno gelezinkelio stoties,traukinys galetu vaziuoti antzeminiu budu, pritaikius tam begius, o atvaziaves i Kauna, nertu po zeme (kaip kad vilniuje) isveziotu zmones po pagrindinius rajonus iki oro uosto.
Tai butu patogus ir ekonomiskai logiskiausias sprendimas, suartinantis du didziausius salies miestus.

Ответить

  • Адреса страниц и электронной почты автоматически преобразуются в ссылки.
  • Строки и параграфы переносятся автоматически.

Подробнее о форматировании

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Sekite mus "Facebook"