Transportas, kuriam oro sąlygos nė motais

Aut.: Audronė Gaidimavičienė

Pastarųjų dienų kelių eismo sąlygos kelia vis didesnių problemų vairuotojams. Keliai tapo sunkiai pravažiuojami, o kelininkai vis skundžiasi, kaip sunku jiems tinkamai dirbti savo darbą. Vilniaus gatvėse išbarstytos druskos kiekis yra didžiausias per pastaruosius 10 metų ir jau pasiekė 2/3 žiemos sezonui skirtos normos. Tiesa, kelininkai norėtų išbarstyti dar didesnius druskos kiekius, tačiau ekologinės normos to daryti nebeleidžia.



Štai vakar popiet, 2010 12 20, eismas Vilniaus gatvėse buvo visiškai paralyžiuotas. Nuvažiuoti viešuoju transportu, pavyzdžiui, nuo Žemųjų Panerių iki miesto centro, truko beveik 2 val. Panašios trukmės kelionės buvo ir kitais maršrutais. Be to, dėl slidžios kelio dangos labai išauga eismo įvykių skaičius. Taigi, motorinėmis transporto priemonėmis naudotis šią žiemą ne tik sudėtinga, bet ir pavojinga. Tai aktualu ne tik Vilniuje.

Tuo tarpu, kai visas automobilių eismas sutrikęs, viešasis transportas vėluoja, netgi tarptautinių oro uostų darbas komplikuotas, požeminio transporto eksploatavimas nesusiduria su jokiais rūpesčiais. Dėl to sudėtingomis oro sąlygomis keleiviai kur kas dažniau renkasi metro teikiamas paslaugas. Metropolitenas yra raktas nuo visų vėlavimų, dėl kurių yra nesukuriama dalis BVP, o tai nuostolis ir valstybei, ir mums visiems.

Tai kad Čekijoj buvo staigus atšilimas ir pasipylė vanduo. Tokie retai nutinka. Nereikia galvoti, jog dabar visam pasauly metro nevažinėja.. :)

Na va, dabar vanduo pasipylė, rytoj vėl staigus atšalimas... bėgiai užšals... Neesmė, aš tik norėjau pataisyti teksto autorę, kad visos transporto priemonės susiduria su vienokiomis ar kitokiomis kliūtimis.

:D na taip, cia gali be galo be krasto - atsalimas - uzsals, tada atsilims - vel potvynis, tada atsalimas - uzsals, tada ... taip ir emigruoja Cekija i Lietuva...
o siaip tai pozemiuose zemiau 0 laipsniu C sunkiai nukrenta, tad zodziai "staigus atsalimas" yra kazkokia mistika.
Sutinku - nera pasaulyje apskritai jokio prietaiso, jokio zmogaus sukurto dalyko, kuris nesusidurtu su vienokiomis ar kitokiomis problemomis. Metro - ne isimtis. Straipsnyje tiesiog hiperbolizuota ganetinai, nes pripazinkim, jog net jei gatves apsalusios, transportas sutrikes visiskai - metro sau vazineja lyg niekur nieko (neieskokim taisykles isimciu). jei netikite, siulau pasidometi Londono metro, kuris dirbo netgi dar daugiau tam, kad kompensuot sutrikusi autobusu, automobiliu eisma ir keleiviu pervezimai padideja.
Geros dienos

"o siaip tai pozemiuose zemiau 0 laipsniu C sunkiai nukrenta" - išprūsimo stoka matyt, nes nežinojau :)
Jums taip pat geros dienos

Požemiuose vidutiniškai būna 10-12 laipsnių šilumos. Tiek vasarą, tiek žiemą

Nuostabu, turėtų kur valkatos leisti šaltus žiemos vakarus. Dar viena nenuginčijama metro nauda :)))

beje, Ponia Audrone, teigdama, kad požeminio transporto eksploаtavimas nesusiduria su rūpesčiais, šiek tiek meluojate. Štai: "Ketvirtadienį Čekijos sostinėje pagrindinės metro linijos darbas buvo sustabdytas keturioms valandoms dėl tirpstančio sniego". Tai čia Jums ne 15 minučių kamštis!

Tai kaip tiems kelininkams dirbti, kai tiek žioplių už vairo? Va vakar mačiau situaciją: važiuoja dvi kelininkų mašinos viena paskui kitą, ir tarp jų įlindusi lengvoji... Tai ar ne asilas?
Atimt teises išsižiojusiems visiems, tai nei kamščių nei avarijų nebus!

Sekite mus "Facebook"