Sociologinė apklausa

VILNIAUS TRANSPORTAS
Reprezentatyvi Vilniaus gyventojų apklausa
2007 m. sausio 5 – 14 d, N = 501


TURINYS



1. Tyrimo metodika.
2. Tyrimo rezultatai.
2.1. Kokia transporto rūšimi dažniausiai keliaujate mieste?
2.2. Kuriomis viešojo transporto rūšimis jums teko bent kartą gyvenime važiuoti?
2.3. Kurios priemonės, Jūsų nuomone, padėtų išspręsti transporto spūstis Vilniuje?
2.4. Kokios transporto rūšies diegimui Vilniuje pritartumėte, žinodami šią informaciją?
2.5. Kurią naują transporto rūšį siūlytumėte diegti, žvelgdamas į Vilnių iš ilgalaikės, tarkime, 30 metų perspektyvos?


1. Tyrimo metodika

Tyrimo laikas: 2007 m. sausio 5 – 14 d.
Respondentų skaičius: N = 501.
Tyrimo objektas: 18 metų ir vyresni Vilniaus miesto gyventojai.
Apklausos būdas: interviu respondento namuose.
Atrankos metodas: daugiapakopė, tikimybinė atranka. Respondentų atranka parengta taip, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas turėtų vienodą tikimybę būti apklaustas.
Apklausa vyko: 21-oje Vilniaus miesto seniūnijoje
Statistinių paklaidų, esant skirtingiems rezultatams, dydžiai:


2. Tyrimo rezultatai

2.1. Kokia transporto rūšimi dažniausiai keliaujate mieste?

  1. Autobusu
  2. Troleibusu
  3. Taksi
  4. Maršrutiniu taksi
  5. Nuosavu automobiliu
  6. Draugo/pažįstamo automobiliu
  7. Pėsčiomis
  8. Dviračiu
  9. Motociklu
  10. Kita


2.2. Kuriomis viešojo transporto rūšimis jums teko bent kartą gyvenime važiuoti?

2.2.1. Tramvajus

  1. Teko
  2. Neteko



2.2.2. Metro

  1. Teko
  2. Neteko





2.3. Kurios priemonės, Jūsų nuomone, padėtų išspręsti transporto spūstis Vilniuje?


  1. Tramvajus.
  2. Metro.
  3. Greituminių autobusų linijų įdiegimas.
  4. Viešajam transportui rezervuotos eismo juostos.
  5. Esamo viešojo transporto eismo ir eismo sąlygų gerinimas.
  6. Naujų kelių, tiltų, viadukų statyba.
  7. Privataus transporto įvažiavimo į senamiestį ir centrą apribojimas.
  8. Automatizuotos transporto valdymo sistemos įdiegimas.
  9. Susisiekimo dviračiais skatinimas ir dviračių takų išplėtojimas.
  10. Skirtingo darbo laiko pradžios įstaigose ir įmonėse įvedimas.
  11. Reversinių kelių juostų (t.y. juostų, kuriomis rytinio ir vakarinio piko valandomis transportas juda skirtingomis kryptimis) įvedimas.
  12. Kita
(Kadangi buvo galimi trys atsakymai, atsakymų suma viršija 100%.)


Metro statyba gali kainuoti apie 30 proc. brangiau, nei tramvajaus, o tramvajaus eksploatacija daugeliu atvejų yra brangesnė nei metro (naujausios Paryžiaus tramvajaus linijos eksploatacija yra dvigubai brangesnė negu naujausios metro linijos).


2.4. Kokios transporto rūšies diegimui Vilniuje pritartumėte, žinodami šią informaciją?

  1. Tramvajaus
  2. Metro
  3. Nei vienai iš jų





2.5. Kurią naują transporto rūšį siūlytumėte diegti, žvelgdamas į Vilnių iš ilgalaikės, tarkime, 30 metų perspektyvos?



  1. Tramvajų
  2. Metro
  3. Nei vieno iš jų






Sekite mus "Facebook"