Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano sprendinių socialinio-ekonominio skaičiavimo pastabos ir komentarai

Pateikiame siūlomos tramvajaus A linijos išlaidų suvestinę, atsižvelgiant į Lietuvos statybos inžinierių sąjungos parengtos galimybių studijos rezultatus.

Tramvajaus A linijos 10 km išlaidų suvestinės dalys mln. Lt.:

1. Ūkio subjektų grupės paskaičiuota suma 728,7* (lentelė 9.7.1)
2. Inžinerinių tinklų rekonstrukcija 108,3**
3. LSIS parengtos galimybių studijos duomenys:
a) sunaikintos infrastruktūros vertė
b) gyventojų patiriami nuostoliai statybos metu

38,8***
177,0***
1062,8

Pastabos:

1. Neįvertinta galimos rizikos piniginė išraiška statybos ir eksploatacijos metu.

2. Projekte pateiktas optimistinis variantas, neanalizuoti realistinis ir pesimistinis variantai.

3. Ūkio subjektų paruoštuose finansavimo modelių pasiūlymuose pateikti tik bendri teoriniai finansavimo principai, bet konkrečiai nei vienas šiam objektui nepritaikytas.

Vidutiniškai vienas kilometras siūlomos 10 km ilgio tramvajaus linijos atsietų 106,28 mln. litų. Metro linijos Pilaitė–Centras vienas kilometras vidutiniškai kainuotų 101 mln. litų. Vadinasi pasirinktomis sąlygomis tramvajaus linijos statybos atsietų brangiau, nei metropoliteno.


Parengė Metro Sąjūdis

_____________________________________________________________________ * Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano sprendimai 2025m. Objekto Nr. A64-8 (3.10.11-UK) / 3894-AP. 2012m. (116 psl. Lentelė 9.7.1)

** Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste specialiojo plano sprendimai 2025m. Objekto Nr. A64-8 (3.10.11-UK) / 3894-AP. 2012m. (91 psl. Lentelė 8.1)

*** Vilniaus miesto susisiekimo infrastruktūros (tramvajaus) specialiojo plano analizė ir alternatyvos (metropoliteno) įdiegimo galimybių studija. Vilnius, 2007m. (64 psl.)

Sekite mus "Facebook"