Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Autorius Tadas Kavaliauskas
Antrasis “Eismo brokas”, kurį atradome benagrinėdami Savanorių žiedą – susisiekimas su Laisvės prospekto skirtingomis gatvės pusėmis šalia žiedo ties Eigulių stotele.
Situacijos planas
Šioje vietoje žmonės atvyksta viešuoju transportu ir išlipa Eigulių stotelėje. Norintiems patekti į kitą Laisvės prospekto pusę, žmonėms tenka eiti pro požeminę perėja, o taip susidaro nemažas lankstas.
Pėsčiųjų kelias norint pasiekti kitą Laisvės pr. pusę
Taigi, žmonės labai dažnai renkasi kirsti gatvę tiesiog ties Eigulių stotele tam nepritaikytoje vietoje rizikuodami savo sveikata ar net gyvybe.
Pėstieji, kertantys Laisvės pr.
Įdomiausia tai, jog anksčiau šioje vietoje visgi buvo pėsčiųjų perėja. Tačiau, po tam tikro laiko dėl neaiškių priežasčių ją vis dėlto buvo nuspręsta panaikinti. Be to, šio Savanorių žiedo rekonstrukcijos projekte buvo numatyta galima požeminė pėsčiųjų perėja Laisvės prospekte. Tad šiuo atveju yra netgi trys išeitys: pirmoji – sugrąžinti pėsčiųjų perėją, tačiau tai stabdytu transporto eismą. Antroji – tam tikras pėsčiųjų viadukas pakylant virš gatvės, lendant po jau esamu automobilių viaduku ir tada vėl pakylant virš gatvės. Na o trečioji išeitis – požeminė pėsčiųjų perėja, kuri nestabdytų transporto eismo bei būtų užtikrintas maksimalus pėsčiųjų saugumas nuo galimų eismo įvykių.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną