Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
2010 m. vasara traukiniu Vilnius–Minskas buvo pervežta 21,5 tūkst. keleivių, o per šią vasarą šis skaičius išaugo kone dvigubai – iki 40,9 tūkst.
Keleiviai mieliau renkasi traukinį, nes nuo birželio 1 d. kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko buvo sutrumpintas nuo 3 val. 51 min. iki 3 val. Toks rezultatas pasiektas dėka glaudaus Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių bendradarbiavimo.
Ateityje kelionės laikas turėtų sutrumpėti dar labiau. Abi šalys derina veiksmus organizaciniams ir techniniams klausimas išspręsti. Greitu metu suplanuota elektrifikuoti geležinkelio ruožą tarp Naujosios Vilnios ir Molodečno. Projektas ruožui elektrifikuoti ruošiamas jau kurį laiką.
Tikimasi, kad dviaukščiai elektriniai traukiniai tarp Vilniaus ir Minsko galėtų kursuoti jau nuo 2015 m. Tai leistų kelionės laiką tarp dviejų sostinių sutrumpinti iki 2 val.
Kuomet bus baigti darbai Naujosios Vilnios ir Molodečno geležinkelio ruože, elektrifikuota taps visa linija tarp Kauno ir Minsko, nes nuo Naujosios Vilnios iki Kauno ruožas elektrifikuotas dar sovietmečiu ir sėkmingai eksploatuojamas.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną