Jo Ekscelencija Prezidentas Valdas Adamkus
Politikai teisę vadovauti | [−] |
Ekonomistas
Gitanas Nausėda
Efektyvi susisiekimo | [−] |
Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) pirmininkas
Robertas Dargis
Negalima kalbėti | [−] |
VGTU rektorius
Alfonsas Daniūnas
Apsisprendimas statyti | [−] |
Lietuvos mokslų akademijos (LMA) prezidentas
Valdemaras Razumas
Naujovių diegimas | [−] |
Filosofas
Vytautas Rubavičius
Metro projektas sustiprina | [−] |
Europos Parlamento narys
Zigmantas Balčytis
Iki 2050 metų | [−] |
Eurokomisaras, Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininko pavaduotojas,
Vytenis Povilas Andriukaitis
Kaip socialdemokratas, | [−] |
Seimo narys
Linas Balsys
Dirbdamas žurnalistu, | [−] |
Lietuvos bankų asociacijos (LBA) prezidentas
Stasys Kropas
Tokio stambaus ir | [−] |
Lietuvos statybininkų asociacijos (LSA) garbės prezidentas
Adakras Šeštakauskas
LSA prezidiumas dar | [−] |
Lietuvos statybos inžinierių sąjungos (LSIS) pirmininkas
Algirdas Vapšys
Lietuvos statybos | [−] |
Investuotojų forumo valdybos pirmininkas, LAWIN vadovaujantysis partneris,
Rolandas Valiūnas
Vilniaus metro, o ypač | [−] |
Zuikių gatvės (Vilnius) gyventojams, norint susisiekti su pagrindine Vilniaus miesto dalimi, tenka įveikti apie 15 km. lankstą. Tačiau žmonės, suprantama ne iš gero gyvenimo, yra atradę ir kitų būdų, kaip gerokai sutrumpinti kelionę: užkopus į statų pylimą, kirsti geležinkelio bėgius arba eiti kanalizacijos tuneliu. Pasak vietos gyventojų, kito pasirinkimo jie neturi.
Praėjimui žmonės dažnai renkasi kanalizacijos vamzdį. Vamzdžiu einant, tenka susilenkti, kas yra sunku ne tik senam, bet ir jaunam. Pavasarį ar lietingą rudenį kanalizacijos vamzdis būna užlietas, tad žmonėms tenka ir bristi.
Mažus vaikus, norėdami užtikrinti nors minimalų jų saugumą, tėvai turi lydėti, dėl ko gaišta savo laiką. Dar sunkiau vamzdį įveikti su vaikišku vežimėliu.
Atrodytų visiems priimtiniausias ir protingiausias sprendimas būtų požeminės perėjos įrengimas, deja taip nėra dėl mūsų valdžios abejingumo, nors Vilnius - Kaunas geležinkelio trasai yra skirtas 1 milijardas litų iš ES struktūrinių fondų. Be to, Vilniaus savivaldybei susisiekimo problemoms spręsti taip pat numatyta 17 milijonų litų ES parama.
Tad kyla klausimas: ar neverti Panerių gyventojai nors tūkstantinės dalelės savo varganos kasdienybės pagerinimui.
Pasakojimas apie Rennes miesto metropoliteną
Tai pradzia jau yra! Kanalizacija paverskite i pereja.
Ne nu as nesuprantu. Tai kada musu sostine taps normaliu miestu, as jusu klausiu!!! Kubiliau, ar nepakanka is pensininku vogti?
Baisu!!! Kaip taip gali but??? Suprantu ten Raudondvaryje, bet Vilniuje!!!
laba diena, o metalinį tiltą virš geležinkelio ne pigiau pastatyti? Tokį kaip tarkim Žemaitės gatvėje
metalinis tiltas, t.y. vadinamas viadukas pigiau nebūtų. Be to rekėtų įvertinti klimatines sąlygas Lietuvoje, ypač žiemą, nes būtų nesaugu dėl slidumo, o įvertinus geležinkelio pylimo aukštį ~15 m + 7 m virš pačio geležinkelio (pagal statybos techninius reglamentus) galima daryti išvadą, kad tinkamiausias sprendimas būtų požeminis tunelis
~1 - 1.5 mln. Lt
Tai kiek kainuoja ta perėją įrengti?
Laba diena,
mūsų skaičiaviamais - perėjos įrengimas kainuotų apie 1,5 mln. litų.